AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Saturday, 20 October 2012

Gambar Bogel Rozita Che Wan Berkeliaran Di Internet

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Kalau dah kefemesan seseorang itu berada tahap dewa apa sahaja ceghite tentang dia akan disuluh oleh khalayak dan lensa kamera. Terbaru heboh kat akhbar2 utama kerajaan Malaysia dan laman sesawang yang membicarakan perihal gambaq Rozita Che Wan yang mantap ini tengah meniarap separuh bogel sehingga menampakkan tetek dia. Berdasarkan laporan akhbar gambaq tu di amik ketika tuan badan tengah webcame dengan someone. Hot and spicy gitu....HiHiHi....

Dulu kecoh pasai dia berskandal dengan seorang Dato' yang panggal nama dia bermula dengan huruf K.....Lepas tu kecoh pasai dia nak jual 'barang' dia yang mantap tu. Jadi orang cantik dan booomm macam RCW ni memang tak tenteram hidup. Ada baiknya jadi macam abg long ni ha....low profiles. Di alam maya konon2 nak jadi blogger, pada hal blog  tak gempaq mana pun....HaHaHa....

Tapi, betui ka itu gambaq RCW? RCW kata itu bukan dia. Itu pondan yang menyerupai dia. Apa benar? Ntah la, abg long tak tengok pun gambaq yang real. Malas nak berzina mata dengan gampaq lagu tu. Gambaq yang ni pun abg long rembat kat Kosmo Online dengan Muria.com.my.


Cu angpa tengok gambaq yang no.2 tu....serupa tapi tak sama. Dah nama pun pelanduk dua serupa kan...kan...kan...??...HaHaHa....Opssss...blog ni bukan blog gosip artis tau. Abg long just nak share dengan angpa ja. Sharing is caring. Tak gitu??...HiHiHi...Tapi kan...tapi kan....tapi kan.....Macam angpa tak tau kisah artis Malaysia ni, memula memang depa nafi....dah lama sikit nanti, terjawab la segala persoalan dihati....Angpa ingat lagi tak kisah pelakon yang hamil anak luaq nikah baru2 ni? Memula memang nafi, akhirannya terpaksa juga mengakui sebab benda dah tak boleh nak sembunyi. Ala.....dunia seni kita bukan besaq mana. Pi mai pi mai tang tu juga sampainya.....HeHeHe..

“Saya bukan muda lagi untuk melakukan perbuatan sedemikian, malah saya juga sibuk bekerja, tiada masa untuk berbuat begitu.
“Mungkin itu pelanduk dua serupa sebab ramai yang cakap ada wanita dan pondan memiliki rupa seperti saya,” 
Nasib baik muka abg long takdak iras2 RCW kan....Kalau la.....abg long rasa gerenti gempaq satu Tanah Melayu sampai ke tanah besaq Kepulauan Jawa sana. Eeeeeiiiii.....tak rela i tau....tak shuke....tak shuke....i tak shukeeeeeeeeeeeeee.....!!


“Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya.
“Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya. Ingat! Itu bukanlah diri saya ya,” jelasnya.
Kepada artis2 retis kat luaq sana tu elok la berhati2 dalam setiap tindakan yang anda lakukan kerana anda sentiasa diperihati oleh mata2 nakal dan jahat. Yang suka pakai pakaian ketat2 dan tak cukup kain tu ada eloknya berbalik pada fitrah. Angpa pakai lagu tu bukan seksi mana tapi ia boleh bikin banyak mata yang akan terseksa.

Kepada RCW banyak2 la bersabaq na. Allah uji kita dengan sesuatu ujian sebab DIA sayang hambanya dan supaya kita ingat DIA sentiasa. DIA tidak akan beri ujian mengkhinzir buta kepada hambanya melainkan ada khilaf kita denganNYA.

Sabaq na. Sabaq itu cantik...... ツ 

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

2 comments:

  1. Rasa macam tak percaya je tu RCW. dia kan jenis yang pandai menjaga diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la fie,
      dunia ini punya 1001 cara tipu daya.
      yg penting kita kena selalu beringat.
      jgn lupa dan alpa pada Dia

      Delete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.