AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Friday, 18 May 2012

VIDEO PANAS | Perempuan2 Kena Belasah Dengan Geng Lelaki

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Bangang!! hanya itu yang boleh abg long zahirkan. Apa nak jadi ntah dengan manusia zaman sekarang ni. Sikap dan sifat mengalahkan haiwan buas. Manusia diberi akal oleh Allah SWT , sepatutnya dah boleh berfikir dalam setiap tindakan. Mampu untuk bezakan yang mana putih yang mana hitam.

Kaum wanita itu insan istimewa yang lemah. Sepatutnya orang lelaki kena protect mereka. Jaga mereka sebaiknya. Bukan dijadikan tempat untuk melampias nafsu amarah semata. Bukan sekadar tempat untuk menunjukkan bahawa kaum lelaki adalah spesis terkuat dan terhebat. (apa barang der....berani dengan pompuan. Kalau nak tunjuk kuat pi la bergasak dengan gajah...bengong!!) 

Video kat bawah ni abg long jumpa masa duk godek2 youtube. Baru lagi di publish kat youtube beberapa hari yang lalu.  (mengikut tarikhnya 16 May 2012). Buat masa sekarang belum diketahui sebab musabab video ini dipertontonkan kepada khalayak. Dari language mereka2 yang duk lepak dalam video ni mungkin mereka dari bangsa cina, tak pun thailand. Modus operandi tindakan beberapa orang lelaki yang sedap duk sepak terajang dan memukul wanita2 tersebut juga masih lagi kabur.

Tapi, kalau ikut pada situasi serta aksi macam mereka2 ini terlibat dalam kegiatan yang tak bermoral dan menyalahi undang2. Ntah, abg long pun tak berapa pasti. Itu hanya tekaan rambang abg long saja. Well, kena rujuk pada yang pakar bahasa ke-2 ni. InsyaAllah....abg long akan cuba minta bantuan translator dari kalangan kawan2 berbangsa cina abg long untuk memahami situasi sebenar tentang video ini.

Cuma apa yang nak abg long perkatakan disini ialah, tindakan beberapa orang lelaki dalam video ni menyepak terajang, menampar serta memaki hamun kaum wanita tersebut betul2 bikin temperature sel2 darah amarah abg long naik sampai ke kepala. Walaupun wanita2 yang diperlakukan bagai haiwan itu mungkin bukan sebangsa dan seagama dengan abg long, tapi abg long tetap mengutuk tindakan tidak bertamadun yang diperlakukan ke atas mereka. Siapa2 yang mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara pun akan marah bila tengok video ini. 

Jom terjah video di bawah.

PANAS!! BERAPI!! BERASAP!!

video

Diari:
Hangpa boleh juga terjah SINI. Harap komen2 hangpa bebas perkauman dan unsur2 sensitif. Nak kutuk pun, kutuk hanya si pelakunya sahaja. Komen2 hangpa adalah menjadi tangguggjawab hangpa. Kerosakkan dari info ini adalah diluar pertanggungjawaban abg long sebagai tuan tanah. Sekian. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.