Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Friday 14 June 2013

Blog 18sx

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Sentap jiwa arini.....buka2 je blog dan terjah my blogs bila tekan tang reading list tetiba mata abg long yang besaq gedabak ni bertambah2 bulat comei bila terpampang adengan tak suci melatari penglihatan. Nawaitu nak baca entri terkini sahabat2 tapi ntah macam mana ada pula blog dan entri sesat dok dalam list. 

Tak pasal2 abg long menjadi agen CSI Miami semata-mata nak menyiasat malaun mana yang punya angkara mencemar kesucian blog oranje abg long ni dengan entri yang bisa menaikkan nafsu ******. Jenuh abg long godek....penat abg long belek.....tak juga jumpa tang mana letak duduk blog tersebut dalam senarai reading list abg long. Puasan abg long cari tang mana nak delete or nyahkan beliau dari merosakkan sudut padang dan keharmonian jiwa abg long yang kudus ini...(kuduskah???...HaHaHa...) Tapi kan, kehadiran blog dan entri 18xs betui2 bikin berselirat ketat tang jiwa....Semalam duk molek ada tetiba on blog petang tadi mende alah macam gini kunjung tiba.



Siapakah puterabadai ini??? Bagaimana blog dan entri beliau boleh terjah lepak dalam reading list abg long?? Ikut nama penulis dan pemilik blog tu seakan-akan Indon mari, Herdy Terjo. Bila abg long klik tang puterabadai mende alah kat bawah ni pula yang timbul. Memang jeng krenggggg wase dipetang yang mega mendung.


Blog 18sx

Cu angpa tengok kotak merah yang abg long tandakan itu....memang abg long ada baca novel dan mengumpul sedikit novel yang ohsem tapi setahu dan seingat serembrum abg long tak pernah add atau like website novel alam maya melainkan Jemari Seni. Betul2 bikin  sentap dan ketat jiwa. Nak buang bukan main susah bin payah.

Sebelum ni ada gak terbaca kat blog sahabat2 berkenaan followers diorg yang 18sx menempel kat ruangan follwers semata nak promosi blog 18sx depa, tapi kes yang macam abg long ni berlainan pula jadi dia. Fening kapla weiiiiiiiiiii.....Macam mana mau remove entri yang macam best lepak dalam reading list entri, sedangkan kat list blogs yg abg long follow tak pula dia ada. Hangin satu badan......eeerrrkkkkk!!!

Tak pasal2 blogs oranje ini dinodai....Virus atau apakah???? Angpa taw dak pasai pa blogs bodo macam gini boleh lepaking dalam reading list entri blog abg long?? 

Malas nak pikiaq pepanjang batu nautika abg long report dekat incik blogger. Habaq kat dia macam mana makhluk seperti Herdy Terjo a.k.a puterabadai boleh menyelinap masuk dalam blog abg long sedangkan abg long bukan la followers blogs banggang beliau.

Alhamdulillah, sepantas kelajuan cahaya abg long report kat lebai google. Dan tindakan yang diterima dari lebai google seperti kat bawah ni walaupun kat reading list entri masih lagi ada dan tak hilang2. Walau bagaimana pun cukup untuk permulaan, lepaih ni pikiaq lagi jalan yang dok ada.


Translate Indonesia tu yang tak boleh blah....Gggggrrrrr!!!
Walapun dah report sama lebai google, entri dari blogs tu tetap tak hilang dari reading list entri blogs abg long....sesedap rasa dia je nak lepak.


Apakah??????
Angpa toksah dok tekan bagai nak rak la tulisan biru tu, takdak nye link dia abg long nak bagi angpa. Toksah terjah la, takdak pekdeh lima duit pun. Kalau angpa boleh kasi settle masalah problem blogs abg long angkara puterabadai ni lagi baik dok ada. Abg long dah jeng krenggg wase nih nak pikiaq....(@_@)

Angpa pernah kena tak macam yang abg long lalui ni? Law ada boleh tak angpa bagitau cara2 nak membasmi dan baikpulih semula blogs yang dah semakin sewel ni. Bentuk apakah kegilaan ini!!!???

Jazakallah.


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

2 comments:

  1. Hahaha I was once found a gay blog. Kinda disgusted with it contents.

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog macam gitu pon depa boleh bt....apekejadahnye

      Delete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.