AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Thursday, 9 August 2012

[18SX] Budak Sekolah Bertudung Beraksi Seks Di Tempat Awam

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Entri ini adalah edisi pendidikan biologi serta pendidikan jasmani dan kesihatan. Kalau angpa penah pi sekolah dan belajaq dgn tekun abg long gerenti angpa taw kedua subjek ini.  Oleh itu, entri ini dikategorikan sebagai 18SX terlampau. 

Kepada kaki terjah blog abg long yang mempunyai penyakit kencing manis dan bausir adalah ditegah dari meneruskan terjahan. Kemudaratan dari entri ini adalah tanggungjawab sendiri. Sekian. Harap maklum...hihihi!!

Memula abg long baca kisah ini terkezut juga. Mengucap panjang berbatu nautika abg long dibuatnya. Apa tidaknya, lihat pada gambar2 yg disertakan terasa terkilan sangat2. Budak2 ni sebangsa dan seagama dgn abg long beb. Tak tahu la kat mana silapnya terjadi perkara hampagas macam gini. Macam2 persoalan menerjah serebrum kanan kiri abg long. 

Adakah sistem pendidikan sekarang tidak relevan? atau institusi kekeluargaan mengalami kerosakan? atau salah pemimpin yg siang dan malam asyik sibuk berpolitiking? Memang anak2 remaja sekarang terlalu bebas dan terbuka namun adakah kita perlu salahkan mereka 100 peratus diatas tragedi sedemikian rupa. Mereka masih muda, masih memerlukan bimbingan dan perhatian org2 dewasa seperti kita. Jika masyarakat kita hanya sibuk mengejar dunia maka inilah natijahnya. 

Remaja negara lain (syria, mesir, tunnisia, palestine, iraq, myanmar dll) tewas tika berjuang utk Islam. Remaja kita pula mabuk berjuang bersama setan. Skrg ni pun, jikalau kita pi Jabatan pendaftaran Negara (JPN) tanya depa angka anak2 yg tak sah taraf tentu kita akan menung panjang. Memang sedih bila difikir2 kan. Tiada guna juga saling menunding jari sesama sendiri mencari siapa yg salah. Jadi, sebelum nasi menjadi arang ada baiknya kita semua cakna akan permasalahan ini dan mencari formula terbaik utk membasmi. 

Bagi abg long hanya ilmu agama yg dapat mengawal manusia dalam setiap tindakan. Bercinta itu fitrah. Cinta itu sendiri adalah anugerah Allah. Namun, kita perlulah mengikut acuan Islam. Baca lanjut Tips Cinta Dalam Islam untuk pencerahan minda.

Kalau angpa nak taw ceghita lebih lanjut serta lihat gambar2 berkenaan budak sekolah bertudung beraksi seks di tempat awam ni angpa boleh klik pada gambaq. Abg long malas nak mencemar duli blog abg long dgn kisah terlampau budak2 bawah umur ni. Depa ni mandi wajib pun belum tentu pas lagi tapi ada ati nak jadi pelakon video seks. Elok hantaq ja depa ni ke Palestine buat benteng lawaan zionis Israel....ahaks3...hihihi...^^


NotaDiari:
Menaip dalam keadaan serembrum terhoyong hayan.....rasa skrin laptop ni berpusing macam gasing. Kalau ada ayat yg mcm org kena sawan abg long pinta ribuan kemaafan.
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.” 
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

2 comments:

  1. semua ini kite kena balik kepada agama.pemimpin ibu bapa n masyrkt perlu menitikberatkan tntg agama..

    entry ini berkaitan di sini

    jom amik sebagai ingatan dan amalkan>>>

    http://www.jiakreatifelt.com/2013/06/agamajaga-ikhtilat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu Najiah.......patutnya pendidikan agama islam dititik beratkan dan diutamakan tetapi pemimpin lebih utamakan subjek sejarah pula...hmmmmmmmmmmm....dunia dh terbalik!

      Delete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.