AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Friday, 17 August 2012

Van Persi sah milik Setan Merah sebelun Syawal menjelma

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Sudah terang lagi mau suluh pakai tochlight ka?. Akhirannya dup dab dup dab ttg pemain kecintaan jutaan peminat geng meriam katak (Arsenal) dan juga pemain Belanda terjawab sudah. Sebelum syawal menjelma beberapa hari lagi, Van Persi akhirnya telah mengambil keputusan mengingkat kontrak selama empat tahun dgn kelab Setan Merah (Manchester United-Red Devils). Gerenti leleh ayaq mata penyokong geng meriam dgn apa yg berlaku ini.

Diberitakan bahawa kontrak perpindahan tersebut mencecah 20 juta pound yakni bersamaan RM199 juta. Kalau lulus ujian kecergasan maka Van Persi akan menyertai rakan2 Setan Merah yang lain dengan sempurnanya.

Harga tinggi yg di tawarkan dan masa yg singkat menyebabkan pengurusan geng meriam terpaksa melepaskan Robin Van Persi. Kalau ikut pada penghijrahan Fabregas dan Nasri, ternyata ianya berbaloi coz mereka telah pun berjaya memenangi trofi bersama kelab baru masing2. Kalau dgn geng meriam tu ntah bila la nak merasa kan?..hahaha ^^

Komen Van Persi berkenaan isu ini, "Main sampai terjelir dgn geng meriam pun tak dapat piala. Kalau main dgn geng burung helang jersi biru cair belum tentu dapat main 1st eleben. Ghamai sgt geng starz. Ternyata....jersi kotak-kotak tetap menjadi pujaan hatikuuuuuuuu".

Van Persi berjaya menjaringkan 30 gol dalam musim EPL 2011/2012 dan Ronney bakal kembar beliau di tgh padang nanti mengumpul 27 gol. Tak jauh dah kan? kira sama2 super duper hebat la tu kan?


Mampukah gandingan ini merampas semula takhta EPL dari Manchester City?

Setan Merah kini mempunyai 4 pilihan penyerang yang dikira sempurna iaitu Van Persie, Rooney, Welbeck dan Hernandez. Ini akan mengulangi apa yang dimiliki oleh mereka sekitar tahun 1999 dimana mereka dibarisi penyerang seperti Andy Cole, Yorke, Teddy Sheringham dan Ole Gunnar Solskjaer.

Robin Van Persie dijangka membuat penampilan pertama bersama Setan Merah pada perlawanan pertama EPL menentang Everton Isnin ini.

Kat bawah ni gambaq2 Van Persi tgh buat latihan mencemar duli dgn geng Setan Merah yg abg long rembat kat SINI




NotaDiari:
Jangan jadi macam Toress masa memula join Naga Biru pegang kunci dah la yer. Perabiskan bores ja....hahaha ^^
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.