Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Sunday 2 November 2014

Segmen : Blogwalking By Dayang Deno #2 vs Anugerah Pelakon Terbaik Final Piala Malaysia.





Dah banyak lama aku tak bersegmen. Untuk entri kali ni aku nak join segmen blogwalking by Dayang Deno bersempena berakhirnya final piala Malaysia edisi 2014.

Aku yakin ramai yang menonton perlawanan akhir piala Malaysia 2014 antara Pahang vs JDT. Rasa² korang la kan, siapakah yang layak mendapat anugerah pelakon terbaik final piala Malaysia 2014? Korang boleh berikan jawapan di ruangan komen yang comei dibawah entri ini. Jawapan perlu la berdasarkan apa yang dipersembahkan di dalam perlawanan akhir piala Malaysia sahaja. Watak² dari drama Suami Ku Sotong adalah tidak diiktiraf sama sekali. Keputusan aku adalah muktamad. Sebarang surat menyurat, sms, whatsapp, wechat dan telegram tidak akan di layan. Pujuk rayu dan ayat² membeli jiwa sikit pun aku tak heran.

Kepada sesiapa yang nak hadiah, lepas komen kat ruangan komen yang aku sediakan  kat bawah entri ni boleh la klik banner 'Segmen: Blogwalking by Dayang Deno #2' kat bawah. Kenapa perlu klik banner kat bawah? Sebabnya, tuan banner ini ada menyediakan hadiah untuk korang. Jangan lepaskan peluang korang untuk tersenarai antara manusia yang bertuah kat planet ni. 

Macam mana nak menang hadiah? Kan aku dah cakap tadi, korang klik sahaja pada banner bawah ni. Lepas tu korang join je segmen yang tuan tanah banner bawah ni buat. Segmen dia simple je. Semudah penjaga gol Pahang menepis penalti kick dari Mat Yoe dalam perlawanan akhir Piala Malaysia 2014.



Aku harap tiada tiang gol mahu pun kepala orang yang di flaying kick selepas perlawanan akhir piala Malaysia yang baru lepas. Harap semuanya baik² sahaja. 

Usai aku menonton cerita Mr.Bean, aku berfikir......aku sedar bahawa ego, sombong, bongkak, keangkuhan dan duit bukan segalanya......aku juga mulai faham tentang realiti kehidupan, bahawa yang banyak itu belum tentu dapat menghancurkan yang sedikit. Kejayaan terhasil dari semangat dan kesungguhan dalam berjuang.

Jazakallah.


Support us MansuhPBS


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

9 comments:

  1. Heeee... yeay pahang menang! Wakil east coast^^ Btw, thanks for joining segmen dayangdneno.. Nanti jgn lupa semak link ya^^

    ReplyDelete
  2. salam
    singgah sini dr segmen yg sama.. selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  3. Done follow. Singgahlah kalau sudi
    http://jangohorres.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-by-dayangdeno-2.html

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen.. Fiza singgah dan BW dr segmen yang sama.... Follow sini juga.. jemput ke blog Fiza http://ourmemoria.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-by-dayangdeno-2.html

    ReplyDelete
  5. singgah dari segmen yang sama n follow (^_^)

    ReplyDelete
  6. Singgah dari segmen yang sama. salam kenal.done follow#324
    http://kisahkita-story.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-by-dayangdeno-2.html

    ReplyDelete
  7. hihi.. Dah terlepas date.. tak dan nak join...

    ReplyDelete
  8. jemput join segmen :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2014/12/segmen-pencarian-bloglist-disember-by.html

    ReplyDelete
  9. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-by-dayangdeno-2.html

    ReplyDelete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.