AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Thursday, 30 October 2014

Sebab parking nurse Kelantan kena maki?





Sekadar gambar hiasan.

Siapa pernah pergi hospital awam tentu punya pengalaman bagaimana 'ketat' nya jiwa nak dapatkan parking. Masalah ini berlaku hampir diseluruh negara. Parking dihospital menjadi masalah utama untuk staff, pesakit dan pelawat. Bagi aku, ini bukan masalah baru. Tapi menyalahkan orang lain atas sebab² yang tak sepatutnya memang kurang asam boi bagi aku. Bagaikan sel² otak tidak berhubung sewajarnya.

Tak kira la nurse tu dari planet mana sekali pun, kalau pun yer salah nurse tu sebab payah nak dapat parking tak perlu kot sampai nak mention bagai....apa lagi jika permasalahan yang dihadapi tu sikit pun tak terkait dengan insan yang dimaki.

Akan ada yang cakap nanti, biasa la media sosial......dah nama pun media sosial.....suka ati la nak text gajah rimau apa yang ada dalam kepala......yang disusahkan kenapa.....Ayooooooo......meh nak habaq mai, sebelum ang text sesuatu tu ang pikiaq pakai pa? Ada hati, ada otak...ada akai.....guna la seeloknya. Bukan ke hati sendiri yang kawal perlakuan diri? Bukahkah apa yang kita tulis tu adalah diri kita? Apa yang kita rasa.....apa yang kita punya? Tapi tak tahu la pula jika ada orang text something kat media sosial dibawah kewarasan akal.....Mabuk ketum dan pil kuda tu lain cite....Apa pun, bahasa menunjukan bangsa okey! Kalau hati kita comei maka indah dan sweet la hari² yang kita tempuh......tak gitu?

Sumber
Bab tak dapat parking and kaitkan nurse Kelantan macam hare*** tu satu hal. Yang aku duk kompius ni apa perkaitan engineer dengan tempat parking. 

Ok la, aku nak hubungkan sel² otak aku kejap demi mencari jawapan pada kenyataan yang sedikit bangang. 

Jazakallah.



Support us MansuhPBS


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.