AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Tuesday, 22 July 2014

Akhirnya Israel menangis




Aku nak bersimpati pun tak boleh. Takde sikit pun feel sedih tu dalam merah hati. Sebagai manusia, kita biasanya tebal dengan nilai2 empati dalam diri, tapi untuk gambar2 kat bawah ni nilai2 tersebut bagaikan tidak wujud dalam diri.









Alhamdulillah, akhirnya briged Al-qassam telah berjaya membuatkan Isreal menangis dan terluka. Ini baru sedikit yang mereka alami dan rasai berbanding apa yang penduduk Gaza lalui. Aku ingat orang2 yahudi (zionis laknatullah) yang sering kali membantai penduduk Gaza serta melakukan kerosakkan dibumi ini bangsa yang takde perasaan, tapi rupanya mereka lagi lemah dari apa yang dijangkakan. Secara jujur....memang aku tak faham macam mana diorang ada perasaan untuk menangis setelah apa yang diperlakukan pada penduduk Gaza. Diorang yang serang orang diorang yang menangis.

Masa pergi membunuh dan membantai penduduk Gaza boleh pulak pula zionis ni gelak tawa, sikit pun tak pikir mati. Bila dah mati menangis bagai nak rak. Aku ingat hati kering puak2 zionis laknatullah ni tapi rupanya tidak. 

Well, mungkin ini baru hukuman kecil buat khilaf dan dosa yang telah mereka lakukan. Mungkin ini juga satu peringatan untuk mereka jadikan pedoman. Bak kata pepatah inggeris, "what you give you get back". Sekarang baru diorang tahu antara buku Al-Qassam dengan belacan.

Bagi aku, zionis laknatullah ini sepatutnya dapat lebih dari apa yang mereka rasai kini. Hutang darah di bayar darah.....hutang nyawa di balas nyawa. 

Akhirnya...mereka kenal erti kesedihan
Akhirnya...mereka kenal erti kesakitan
Akhirnya...mereka kenal erti kesengsaraan
Akhirnya...mereka kenal erti kehilangan
Akhirnya...mereka sedar pembalasan Tuhan.
Akhirnya...mereka tahu rasa ketakutan.



Support us MansuhPBS

kredit foto: Chada FM
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.