AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Tuesday, 27 May 2014

I'm back | Muka Dimah

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Apa habaq sahabat2 blogger, pembaca2 setia serta kaki2 skodeng blog Amir Aiman Akashah | Diari Seorang Lelaki yang serba oranje ini? Harap anda semua kacak dan cantik sentiasa baik luaran mahupun dalaman. Moga senantiasa dirahmati dan diberkati Ilahi.

Well, dah lama aku tak conteng kat blog ni kan? Mesti u all semua sakit usus kan setiap kali terjah sini takde entry terkini.....entri yang hot dan sensasi. Mesti u all tengah hanguk kapla dengan statement jujur aku ni.....HiHiHi.....Sebetulnya, bukan aku tak nak updates blog aku yang ohsem ini (ayat poyo) tapi adalah tu masalah yang aku hadapi. Nanti la aku cerita ceriti ceritu kat u all semua. 

Dengan izin Allah, aku akan cuba updates blog aku ni supaya u all lebam biji mata untuk membaca dan menghadam segala isinya. Kalau ada entri yang tak elok tu u all humban je kat bakul sampah. Kalau ada entri yang comei dan sweet tu jangan pula u all peram ia kat blog ni lepas baca, share la kat muka buku u all...twitter....tagged serta laman2 sosial yang sewaktu dengannya. U are my prens! HeHeHe...

Sebetulnya banyak kengkangan untuk aku updates blog ni. Masalah pokok yang paling tuntas ialah line internet. Yang ke-2, konon2 kengkangan masa. Yang ke-3, sebenarnya aku banyak buang masa depan skrin tanpa buat apa2 (no idea) (icon tutup mata dengan tapak tangan wassap)

Pasal line internet tu nanti aku merapu kendian. Entri ni just untuk maklumkan bahawa aku masih lagi diberi peluang dan ruang oleh Allah swt untuk menghirup oksigen dan menghembus karbon monoksida dioksida dengan coolnya kat planet bumi ini. Dengan adanya entri ini akan ada susulan entri2 yang yang sensasi dan panas line yang bakal aku up kat nanti. Ini entri just warming up sahaja. Hampir sebulan tiga hari aku berdiam diri dari arena blogging Malaysia ni. Mesti u all rindu gila cadbury dengan aku kan? kan? kan? HaHaHa.....Sesungguhnya aku sayang u all ketat2 macam panda.....HiHiHi...

Banyak betul benda yang aku nak kongsikan dengan u all my prens sekalian alam. Bagaikan tak terjangkau akal ku.....HiHiHi.....Tapi aku harap aku ada kudrat dan kekuatan untuk menaip dan merapu.

Gila entri mukadimah panjang berperengan-perengan. Bukan ada benda pun kan. Pe pun harap u all stay tune kat blog aku ni sehingga sesak nafas. 



Sementara aku create entri untuk next entri apa kata u all godek2 dulu entri2 aku yang terdahulu yang penah bikin panas kat arena blogging seantero dunia. U all boleh klik link Older Post

Ok la, aku pen off dulu.

Jazakallah.



Support us MansuhPBS

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.