Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Friday 17 January 2014

Soal selidik nuffnang

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Well, aku nak minta jasa baik korang semua yang sudi singgah atau tersesat datang terjah untuk jawab soal selidik yang incik nuffnang tengah jalankan untuk blog aku yang ohsem ini (korang tak puji jadi aku puji la sendiri...waaakakakaka).

Tujuan soal selidik ini dilakukan oleh nuffnang adalah untuk melihat dan mengenal pasti potensi blog aku. Terutamanya untuk nuffnang tepek iklan dan juga bagi memberi peluang pengiklan-pengiklan diluar sana mengunakan khidmat blog aku yang ohsem dan awesome (ayat poyo tak boleh belah) ini bagi memasarkan produk mereka. Bila ada pengiklan yang beriklan diblog aku sekurang2nya aku dapat menjana pendapatan sampingan dari usaha blogging aku ni. Dapat la aku bayar bil letrik yang dah naik 15% baru2 ni dan juga bayar bil tenet aku yang dah pun juga naik harga secara senyap. 

Tapi korang jangan bimbang, walaupun di perengan atas tu aku ada menyatakan kenaikan bil letrik dan tenet tapi harus korang ingat, kangkung sudah pun turun harga.....HeHeHe...Jadi, bantulah aku jawab soal selidik nuffnang tu yer...Kangkung je la soalan dari nuffnang tu. Gerenti korang boleh jawab sambil tutup mat.....**gila panjang mukadimah aku....

Macam mana korang nak bantu aku jawab soal selidik yang aku kata kan tadi? Senang sahaja, korang nampak tak sudut sebelah kanan blog aku yang dekat sidebar tu ada tertulis 'Diari Tabungan'.? Kat bawah dia tu ada icon seperti gambar bawah ni.


Jadi, korang klik je tang tu. Klik...Klik...Klik......sampai abis arahan dari nuffnang apa yang dia tanya korang. Senang sangat2 baq ang. Welldone. 

Kalau korang nak klik tang sidebar 'diari tabungan' tu pun ok juga. Sangat dialu-alukan. Kecik tapak tangan, Stadium Sultan Mizan yang runtuh tu aku tadahkan. U r my prens!

Well, senang je kan???? Kan aku dah cakap, kacang dal mamak jer soal selidik incik nuffnang ni. Apa kata bila korang dah  jawab soal selidik tu nanti, korang tinggalkan komen kat ruangan bawah entri ni. Bukan apa, senang aku nak terjah korang balik.

U r my prens!

Jazakallah.

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.