Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Wednesday 28 August 2013

Keterujaan

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Keterujaan apakah??

Nak tulis lama dah entri ni tapi saja abaikan...peram kasi ranum dulu......bila takde idea nak updates blog boleh up entri ni....boleh macam tu? Belasah je la erk....HeHeHe...

Takde la, saja je lambat up......yer la kan, nanti ada pula yang kata abg long angpa ni gedik plus retis...Haru je...Tapi memang abg long teruja baq ang....segan pun ada.....malu2 meow pun ye juga....bergulung seribu satu rasa tang jiwa...

Apa tidaknya, keterujaan itu berasa bila orang femes dan hot itu telah mai langgar kawasan muka buku abg long...

Sape yang dah mai langgar abg long??

Nak tahu ke??

Nanti angpa dah tau cepat2 la angpa pi langgar dia balik yer.....kira cam wakil abg long la kiranya.....HiHiHi....

Siapa lagi jika bukan model muslimah terhot dan terspicy idaman jejaka pengeluar tudung semalaya iaitu Mek Esul (Engku Sulwani).

Maknanya dia nak berukhuwah la tu kan walaupun dia tahu abg long ang ni 'kecik' je dalam bidang photog. Alhamdulillah....Sesungguhnya ukhuwah itu indah....

Wowwwwwwww.....


U see.....u see.....macam tak percaya je memula.....
Lepas buat kelip mata pat lima nam kali baru rasa memang nyata..
Request yang lain2 tu???
HiHiHi.....
Untuk pengetahuan am angpa, beliau seorang mahasiswi UPM, duk mengaji dalam jurusan kedoktoran (rasanye la...law salah tulun betol kan)......Jadi model semata2 untuk mengisi masa lapang serta mencabar diri beliau berhadapan dengan kaki2 shooter....HaHaHa...

Selain itu, beliau juga seorang blogger.......Nak tau nama blog beliau??? Nanti sat na, angpa abis kan dlu pembacaan.....sabaq na....sabaq itu kan cantik......HiHiHi...

Jadi, kepada angpa geng mudi-mudi......remaji....mahasiswi.....yang bercita2 nak berjaya macam 'mokcik' kita ni boleh la terjah blog beliau untuk mengali tips2 yang ada kat sana. *siap buat promosi baq ang.....kalau Mek Esul baca entri ni abg long nak dia belanje sirap limau kurang manis je nanti (◕‿◕)

Macam mana nak terjah blog Mek Esul a.k.a Engku Sulwani? Senang sahaja.....angpa follow je instruction abg long yang kemah keming bawah ni.
  1. Tengok header blog kat bawah.
  2. Baca apa yang tertulis kat header tu.
  3. Tatap gambaq Engku Sulwani pada header sambil buat2 mata berkelip 10 kali.
  4. Alihkan anak panah tetikus angpa pada gambaq.
  5. Angpa klik tetikus 2 kali pada gambaq.
  6. Angpa akan terus dibawa terbang ke dunia beliau. 

Well, sesenang makan kacang kuda bukan? 

Kepada angpa yang tengah layan jiwang boleh terjah entri Mek Esul yang bertajuk Relationship.Force.Love. Boleh tahan 'imaginasi' penulisan beliau. Terbaik dari ladang baq ang.

Ok la, abg long pen off dulu. Angpa pi la terjah beliau dulu. Ada urusan perlu abg long settlekan. Nak pi lawat kawasan dan tengok anak2 buah sat.....Macam tongkang pecah dah depa sekarang.

pe2 hal nanti abg long story lagi.

Barakallah fiikum


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

1 comment:

  1. Patutlah teruja pun.. bestnya ada orang Famous add kat FB.. Tahniah.. :-)

    ReplyDelete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.