AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Saturday, 3 August 2013

Farawahida | jangan tanya aku lagi, bakal bernikah Disember nanti.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Lawa farawahida berhijab
Seingat abg long Farawahida ni penah di gelar 'kajol Malaysia', femes dengan lagu Tanpamu masa memula berjimak berjinak-jinak dengan industri hiburan tanahair. Terkini single terbaru beliau Jangan tanya aku lagi berkumandang dicorong2 radio, angpa dah dengar lagu tu.?

Khabarnya dah nak nikah dah dia.....elok sangat la tu....tunggu lelama pun buang karang je duk ada, elok sangat la buat benda baik mendirikan mesjid ni. Lagi cepat lagi sweet.

Lapan tahun menjalin cinta akhirnya beliau bersuara tentang gerangan 'jejaka' bertuah yang menghuni relung hati. Lapan tahun bukan tempoh waktu yang singkat baq ang....mesti banyak anok duri yang terpijak dek telapak kaki.

Walau bagaimanapun beliau menolak untuk mendedahkan identiti bakal suami buat masa sekarang ni. 


“Maaflah, belum masanya saya mendedahkan identiti sebenar bakal suami itu kerana ada alasan tersendiri untuk berbuat demikian. Bukan saya sorok kekasih, sebaliknya saya tidak ingin menguar-uarkan cerita yang belum pasti kerana kalau tidak jadi saya pula yang malu nanti."
Tapi wanita2 diluar sana usah gusar sebab bakal suami beliau bukan berstatus 'not avaiable', jadi tak payah la nak risau bagai sangat yer...HiHiHi...Farahwahida dah pun buat pengakuan....


“Apa yang saya boleh katakan, dia berusia 29 tahun, seorang yang ringkas dan tidak terbabit dalam bidang seni. Paling penting, dia masih bujang dan bukan berstatus suami orang,”
Jangan tanya aku lagi, semua dah terjawab. Mungkin itu yang hendak disampaikan oleh Farawahida menerusi tajuk single terbaru beliau.....HiHiHi....

Abg long harap dengan ikatan suci ini nanti lenyap segala kontraversi yang melingkari diri beliau. Semoga persiapan dan perancangan untuk hari bahagia beliau berjalan dengan lancar. Mudah-mudahan dipermudahkan. 

Well, jom layan single terbaru beliau seposen kat bawah ni.



Cuti raya ni banyak sungguh kenduri kendara kenduru yang perlu abg long terjah. Harap2 dapat kekalkan tempoh 'berpantang' demi mengembalikan era kegemilangan zaman bergelar budak 'U' dulu.

Jazakallah.


kredit foto: Farawahida
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.