Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Wednesday 17 July 2013

18SX | Ular patuk kemaluan

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Sekadar Hiasan. Bukan ular sebenar.
Perrhhhhhhhhhh.......terkasima bila baca cerita ni kat laman muka buku seorang sahabat tadi. Nauzubillah....

Tak tahu la macam mana azab nye bila 'tutttttttt' (perkataan terpaksa disensorkan atas sebab2 ketenteraman awam) dipatuk ular kan....Tapi yang tak boleh blah macam mana ular yang 'real' itu boleh melepak kat dalam mangkuk tandas....Apakah takde tempat lain yang best untuk ular 'real' itu melepak membuang masa dia yang ada....Mangkuk tandas juga menjadi pujaan hatinya.....serabai betul....

Mungkin ular 'real' tu ingat ada 'ular' lain yang cuba nak take over 'port' dia, lalu terus mematuk lawannya dengan buas dan ganas...Sedangkan lawannya itu adalah sejenis 'ular' yang bersopan santun dan bertatasusila. Bak kata orang lama-lama, 'ular' tak melawan melainkan dengan yang bukan sespesis dengannya.

Ini betul2 kes aniaya.....Jelas sekali dalam kes ini ular 'real' itu telah memperlihatkan sifat asal dia yang tak berperikemanusiaan....Haru satu planet bumi dibuatnya....

Oleh itu, suka la abg long berpesan-pesan untuk kebaikan.....menasihati untuk elak keburukan......Ketika angpa nak duduk atas mangkuk tandas itu, elok pandang kanan dan kiri terlebih dahulu sebelum "tutttttttttt' (terpaksa sensor lagi sekali demi keamanan sejagat) meluncur laju menjunam ke dasar mangkuk tandas. Utamakan keselamatan......dunia sekarang ni macam2 duk ada....macam2 boleh jadi.....Jangan dah terhantuk baru nak mengadah. Safety fisrt bukan 'kepuasan' diutamakan....HaHaHa...

Nasib baik la benda ni berlaku kat negara lahanat tu, kalau berlaku kat negara kita tentu dah masuk Malaysia Book of Record kategori sengal jiwa.....apecer???

Angpa boleh baca keratan akhbar ini untuk cerita lebih cool. Sila double klik tang gambar untuk tumbesarannya......untuk tidak menyeksa kornea.


Ular jenis apakah ini?
Mungkin juga ular ini spesis yang gila seks kot.....agaknye la.....wallahualam....Ngeri wei kena macam gini, mau trauma tujuh keturunan...

Kepada angpa semua, berhati-hatilah. Pastikan keselamatan angpa terjamin. Sila cek dahulu sebelum buang.....supaya tiada yang melingkar didalamnya....HaHaHa..

Jazakallah


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

1 comment:

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.