Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Thursday 20 June 2013

Ingin kahwini gadis Syria?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Dua tiga ari lepaih jenuh berpusu2 tang wall pesbuk sahabat2 duk share status yang konon2 nye Ikhwan Mesir nak selamatkan gadis Syria dari kekejaman bala tentera Assad dengan meng-offerkan gadis2 Syria untuk dikahwini oleh lelaki hidung belang dari Malaysia.....HaHaHa....Nak tergelak guling2 dog je bila baca setiap komen kaum Si Kacak kat post tersebut. Masing2 tunjuk 'jantan' depa. Konon2 nye depa la penyelamat marwah kaum hawa Syria. Berkoyan2 pakat menanam cita2 dan tak semena2 pakat duk mengira + - x / tang kepala duit dalam tabung doremon yang penuhnya tak berapa nak ada....KahKahKah....Lawak...Lawak......Mohon terasa la wei sapa2 yang duk buat perangai tak senonoh tuh....KahKahKah...

Mentang2 gadis Syria tuh gebu2 dan cun melecun laju ja angpa pasang kekuda....Kot ya pun  angpa mampu dari segi meterial, sebelum angpa nak nikah gadis Syria angpa tilik dulu diri angpa tuh, dah cukup ke ilmu agama tang dada.....Kalau ilmu cukup pun tang dada, angpa tak malu alah ke pada pemuda depa? Siang malam berjuang semata nak syahid di jalan Allah swt sehingga tak sempat nak memikiri pemudi depa. Sedangkan angpa senang lenang nak mengahwini gadis depa. Aduhaiiiiiiiii.....jeng kreng rasa bila baca komen2 'jantan' gagah perkasa yang konon nak berjihad menyelamatkan gadis Syria tu. 



Di saat lelaki2 Syria berjuang di medan jihad dengan gagah dan berani 'jantan2' kat Malaysia pegang teloq kecut duk kira nak berbini. Angpa ingat gadis2 Syria tu nak sangat ke berlakikan lelaki duk pegang teloq sendiri? HaHaHa....Opppssssssss...kan ada pula yang terasa dengan statment abg long yang hot bagai ni.....Well, mohon terasa sesangat la yer...HiHiHi...

Gedik je pasang cita2 sehingga dah tak terfikir dah berita tu sahih atau palsu. Yang penting dahulukan runtunan nafsu. Ada akai tapi tak mau nye dipakai....HaHaHa....Sekali kena kencing secara berdiri dengan manusia yang perangainya banggang abadi. Mana tak banggang abadi, marwah kaum hawa Syria yang sengsara dibuat jenaka. Pendek akai betul!


Saudara seagama tengah sengsara dan kesulitan di sana sedang kita kat sini bergelak ketawa bila lawak banggang membodohkan orang dah mengena . Memang banggang abadi la siapa yang create posting sengal cengitu. Tak pasai2 berita palsu jadi fitnah pula. Elok2 sebakul dosa jadi berkontena pula....Banggang abadi!

Tak pasai2 Ustaz Azizul dengan Ikhwan Muslim difitnah
Sekarang ni zaman fitnah berleluasa. Check dan pastikan dulu berita yang diterima. Jangan main telan ja. Kepada Si bangang abadi, simpatilah dengan penderitaan orang lain.  Nak melawak pun biarlah bertempat. Ada akai pakai..... K.B.T

Jazakallah.

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.