Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Wednesday 16 January 2013

Rahsia Panjangkan Usia Lelaki Terbongkar!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaa.......maka segala persoalan dan kemusykilan pantas terjawab bila mana hasil dapatan kajian tersebut dikeluarkan. Rahsia untuk panjangkan usia lelaki terbongkar dan sudah menjadi rahsia umum sekarang ni.

Walaupun sedikit kurang menyenangkan namun ia amat2 mengembirakan orang laki2 diseluruh dunia.

Tips ini hanya untuk orang laki2 sahaja. Walaupun tips ini tidak untuk wanita namun perkaitan tetap juga ada.

Macam mana cara nak panjangkan usia lelaki? Meh baca sampai lebam. Ini adalah kajian. Kajian tidak semestinya sedap. Namun begitu, sesuatu pengkajian yang dibuat biasanya 99 per cent tidak boleh kita tolak kesahihannya....HiHiHi....Nak terima tidak, nak follow atau ignore...terpulang pada selera memasing...

Kepada yang berminat nak tahu rahsia panjangkan usia lelaki sila skrol bawah. 


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


Klik untuk tumbesaran dan bacaan yang sedap

Hebat bukan? Hanya perlu amik masa 10 minit sahaja dah boleh panjangkan tempoh usia lima hingga enam tahun.....Lepas ni taksoh nak buang masa pergi gim untuk bersenam. Cukup sekadar senaman mata seperti yang dinyatakan....HaHaHa....Bungkus la nanti tokey gim...ahaks3..

Tapi kan sahabat2, jika kita orang islam ratibkan hasil kajian ni dalam setiap hela nafas kita memang tolol bin bahalol la kan....Kepada wanita2 seluruh dunia (bajet satu planet bumi baca blog ni), sila pakai pakaian yang sedap mata memandang...Dan, janganlah kalian tolong bagi usia xtra pada kaum laki2 waima abg long sekalipun.

Mesti ada sahabat yang akan bertanya, ni fakta ke auta? Bagi abg long, terpulang pada interprestasi memasing....Tepuk dada tanya iman. Rasa nak follow sila kan, nak ignore sangat2 dialukan.

Kalau tengok payu dara berok mat yeh rasa2 apa akan jadi erk?

Jazakallah fiikum.


___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.