Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Friday 18 January 2013

Blog Pilihan 2013 | Edisi Follower


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Alhamdulillah, Syukran. Dah mencecah 200 sahabat pengikut blog ini. Walaupun kecil jumlahnya namun abg long syukur dan berterima kasih sangat2 kepada yang sudi menyinggah dan membaca. Lagi pun, start last year baru abg long aktif berblog semula. Sebelum ni blog ni ibarat hidup segan mati dia tak mahu...HaHaHa....Bagi abg long, yang menekan butang follower tu adalah BONUS buat blog ini. 

Segmen ini abg long buat bagi menunjukkan penghargaan buat mereka yang sudi bertandang datang dan follow blog ini.  Mungkin ada sahabat pengikut yang bertanya, "kenapa blog saya tak di review sama?". Sebetulnya abg long buat pemilihan ini berdasarkan setiap angka ratus yang genap. Contohnya 100, 200, 300....Siapa penah belajaq maths dia tau la pasai ni....HiHiHi...

Jangan pula angpa segan nak tekan butang follow tu bila tengok angka genap jauh bebeno semata-mata nak blog angpa abg long review bawah tajuk nih. Sebabnya, mungkin blog angpa akan abg long review untuk segmen Blog Pilihan | Edisi Jejari Suka Menconteng dan Blog Pilihan | Edisi Blog Baru

Tapi kan, lagi comei jika angpa tekan butang follow semata2 untuk ukhuwah fillah dan bukannya atas sebab2 tertentu yang tidak sweet.

Untuk edisi kali ini follower yang bertuah ialah Yanti Rosdi. Beliau adalah penyinggah yang sudi tekan butang follow yang ke-200.



Tapi sayang seribu kali sayang, abg long tak dapat nak highlight blog beliau kat sini di sebabkan tiada url blog yang tertera. Mungkin beliau masih baru lagi di arena blog ini, atau mungkin juga beliau inginkan privacy....mungkin.....mungkin la kan...Kepada beliau, sekiranya ada blog harap dapat link kan url blog beliau kepada abg long dengan kadar kelajuan cahaya...HiHiHi..

Kepada sahabat-sahabat yang ingin serta mahu berukhuwah dengan beliau boleh la klik di Yanti Rosdi

Jazakallah fiikum.

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

1 comment:

  1. Wahhhh dah 200, semoga makin maju dalam belog abg long :)

    ReplyDelete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.