Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Thursday 27 December 2012

TV3 Kantoi lagi?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Kalau BOLEH malas dah nak berstory about TV3 ni. Tapiiiiiiii.....Sebab TAK BOLEH la abg long buka ceghite tentangnya lagi. Abg long ingat kisah yang abg long penah tulis sebelum ni je yang depa berlakon baik punya, ghupe nye idak. Masih banyak kisah konon2 nye realiti adalah yang dilakonkan semata-mata bukan yang dilakonkan semula. Ghupe2 nye depa ni tak mahu belajaq dari apa yang salah dan baiki apa yang terkurang.

Kali ni dikhabarkan rancangan Bersamamu juga 2x5 dan 5x2 je dengan Majalah 3 tu. Adoiiiiiiii.....Tipah tertipu......tipu tertipah.....Tipah tertipu lagi....Tak kan la TV3 nak kena terjah macam tempohari lagi baru nak sedaq diri...Tak kan la kot.....Alahaiiii..

Patut la ramai khalayak yang dalam pantang sekarang ni......ghupe2 nye cempedak dah bertukaq jadi nangka....Hmmmmmm....Apaaaaaaa nakkkkkkkk buuuuuuat labuuuuuuuuu..... HiHiHi....

Kat bawah ni satu printscreen kantoi mengenai rancangan Bersamamu at TV3. Harap pihak yang pecah lobang ini boleh tampil buat pencerahan minda untuk warga Malaysia semua. Kalau betul la apa yang dibicarakan memang tak patut la kan? Celik2 kita depa tipu...HukHukHuk....



Abg long tetap akan bersamamu sahabat2 yang sudi terjah dan singgah blog abg long ni.....Tak kisah pun walau angpa dari aliran K-pop mahupun nasyid kontemporari.... HiHiHi....Untuk bacaan lanjut tentang komen kantoi TV3-bersamamu ini angpa boleh terjah SINI.

Apa kata, Alang2 dah baca entri yang abg long tepek kat sini kita sama2 berbakti dan menghulur bakti. Abg long rasa angpa spesis yang tak kisah bukan? Jadi, moh ler kite pakat2 huluq depa bantuan.



Bagi angpa yang ingin membuat sumbangan, terdapat dua cara iaitu:

1. Sumbangan Melalui SMS
Anda boleh membuat sumbangan sebanyak RM2, RM5 dan RM10 melalui SMS.
Jika anda hendak membuat sumbangan sebanyak

# RM2 - taip Tabung2
# RM5 - taip Tabung5
# RM10 - taip Tabung10

Kemudian, hantar ke 33533

2. Sumbangan Melalui Cek
Untuk membuat sumbangan melalui cek, ikuti langkah-langkah berikut:

1. Bayar cek kepada Tabung TV3 Bersamamu - BSM
2. Nyatakan jumlah yang hendak disumbangkan
3. Di belakang cek anda, sila tulis
-Nama dan nombor telefon penyumbang
-Jika sumbangan itu ingin disalurkan kepada responden tertentu atau episod tertentu, sertakan sekali nama responden atau episod.
4. Salurkan cek anda kepada:

Jabatan Komunikasi Korporat
STMB
Sri Pentas, No. 3
Persiaran Bandar Utama
Bandar Utama
47800 Petaling
Selangor

5. Sumbangan kini boleh dilakukan terus ke akaun bank Tabung TV3 Bersamamu - BSM : 564324129973 (Maybank)

Jika anda mempunyai persoalan tentang sumbangan, hubungi Jabatan Komunikasi Korporat di talian 03-77266333 sambungan 3302/5121.

atau layari website TV3-Bersamamu 

Rasa2 ramai dak nak menghuluq? Jangan mengulaq, dak aci......HiHiHi...

Jazakallah fiikum.

___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”

1 comment:

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.