Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Sunday 30 December 2012

Drama sebelum Kawin | Macam-macam ada

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Semua orang kawin muka excited macam gini ke? HaHaHa....Ngaku je la wei!

KahKahKah......pepe hal pun abg long gelak dulu la yer sebelum angpa bantai gelak gilos babas depan blog abg long ni ha.....Berair ayaq mata abg long duk tengok bidio kat bawah taw.

Lepas tengok ja bidio bawah ni terus rasa macam diri baru sudah mandi wap kat  spa.......Apa perkaitan bidio kat bawah ni dengan spa? HaHaHa....angpa nak tau kena la nonton dulu. Tapi apa yang abg long rasa mungkin tak sama dengan apa yang angpa rasa....KahKahKah......Angpa mana boleh jadi abg long yang sweet ni...Sama la macam abg long tak boleh jadi angpa yang ohsem....Kita mungkin sama tapi tak semestinya kita serupa....Betui dak? 

Apa2 pun meh nonton bidio Drama-drama sebelum kawin. Gerenti akan terbuka minda dan cepat2 suh mak ayah angpa kawin kan angpa......Itu pun jika angpa punya kepala dah sampai tahap kritikal tak boleh blah la......HiHiHi...

Layannnnnnnnnnnnnnn.....Drama-drama sebelum kawin....Oh sedappppppppppppp!!!


Lihat bawah sini!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Klik


Angpa rasa macam mana lepas nonton bidio atas tuh? Bagi abg log la kan, Mat Lufti memang terbaik la....lawak 1st kelas.....sinis dan berisi....HaHaHa....Abg long jamin potong anu (kuku)  abg long punya yang angpa pun penah alami apa yang Mat Lufti ketengahan ini. 

Toksah konar baring la dengan abg long, sekilas ikan dalam ayaq banjir abg long dah tahu spesis ikan apa...Hebat dak abg long? *kalau angpa percaya nasib la ye*

Ayat Mat Lufti paling tak boleh belah dalam bidio ni,

...ana mahu mnjadi yg halal buat anta.❞ 
...hang nak jadi apa? ayam,kambing,lembu,kanggar­u..??❞ .
HaHaHa!!! kelakar laa Mat Lufti ni....Angpa jangan terasa pula ye.....Sekadar hiburan menggerakkan minda di hari nan indah.

Angpa rasa betui dak apa yang Mat Lufti ni duk meroyan-meraban? Cu habaq mai kat abg long ang ni.

Yang baik angpa amik, yang tak baik angpa buang dalam parit....Umah angpa ada parit kan? HaHaHa...*siot. gelak sampai kuar ayaq mata*

Jazakallah fiikum


Photo: Rembat lebai google punya
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

2 comments:

  1. Tak dapat tengok lah abg long, line slow sangat sangat. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanati line dah buai laju-laju fie tengok sampai pokok rhu yer...hihihi...sabaq itu kan cantik....^_^

      Delete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.