Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Thursday 1 November 2012

SEGMEN: AYUINSYIRAH MENCARI RAKAN BLOGGER

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Ini segmen kali yang ke-4 abg long join. Alasannya tetap sama. Saja suka suki ati nak join. Mengabiskan masa senggang yang duk ada. Kurang2 tak membazir masa abg long duk melopong depan laptop duk kait idea yang tak mau luruh2 tu ha.

Sekurang-kurang ada juga la entri yang nak abg long post. Ada juga bahan bacaan untk angpa semua.

Kalau angpa nak join sekali dengan abg long meh la. Lagi ramai lagi meriah,  macam parti  tupperware Cik Kiah keudara gitu kiat...HaHaHa....

Macam mana nak join? Senang ja syarat dia. Angpa pun tau kan, kalau segmen yang maha payah sampai berpusing serebrum nak join memang abg long tak masuk punya. Well, segmen Cik Ayu Insyirah ni memang senang gila.....Nak jadi gila pun tak sesenang segmen ni....HiHiHi...

Untuk join, angpa klik ja tang banner dia tu. Nanti angpa akan dibawa ke satu tempat yang asing bagi angpa. Sampai kat situ nanti segala persoalan akan terjawab dengan sendirinya. Gila suspen bukan??? HaHaHa...

Apa lagi, jom la join. Klik tang banner bawah ni ha.....



Ok la, selamat bersegmen untuk semua. Biarlah kita berukhuwah kerana Allah. InsyaAllah , berkat siratulrahim kita nanti. Amin


Barakallah fiikum



___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

15 comments:

  1. hehehhe..mekacih abang long..sudi join segmen ayu...hehehhe

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen.
    Dari segmen sama..

    http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/10/segmen-ayuinsyirah-mencari-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. jemput la masuk farah....hikhikhik
    buat la mcm segmen sdiri...ahaks3

    ReplyDelete
  4. Merayau kat sini :)

    http://juliajamaludin.blogspot.com/2012/10/segmen-ayuinsyirah-mencari-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari apa la tu je smpai ke sini rayaunya dia....hihihi

      Delete
  5. bw dari segmen yg sama :)

    http://cerita-aremira.blogspot.com/2012/11/segmen-ayuinsyirah-mencari-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ziarah. Ramai yg suka joint GA ya.

      Semua di jemput joint juga ya Giveaway akak, boleh lihat di http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/giveway-sempena-iphone-5-gadget-impian.html

      jangan lupa tekan button share di bawah tajuk entry akak ni (http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_7.html) untuk share di facebook @ tweeter.

      Delete
    2. mcm best je kak cheeze mazz punya giveaway....hi3

      Delete
  6. insyaAllah Faris.
    nnt abg long sggh sna
    ada makan2 tak?
    hihihi

    ReplyDelete
  7. Salam.... Mia datang dari segmen yang sama

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/10/senarai-nama-rakan-blogger-ayuinsyirah.html

    ReplyDelete

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.