AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Wednesday, 5 September 2012

Trend Terkini Awek-Awek Posing Secara Lucah

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Nauzubillahiminzalik....mengucap panjang abg long ang ni ha bila terima emel bergambar yang di send seorang teman Garfield Jassmine ahli mahligai@group. Gambar menunjukkan ke main lagi orang pompuan ni duk posing. Abis skill modeling depa duk snap sana sini, last2 depa posing kan gaya aksi separuh lucah pula. Nak kata tak pi sekolah, abg long gerenti depa ni pernah pi sekolah coz ada gak gambaq yg disertakan tu pompuan2 yang pakai uniform sekolah. Yang tak pakai uniform sekolah tu pun abg long gerenti pernah pi sekolah. Pernah belajaq agama, sivik dan moral. Tapi, awat depa ni jadi lagu ni? Ada akai tapi serabai....Kalau abg long la, tak hingin aaaiihhh nak pilih buat jadi kak long ang. Buat malu mertua ja nanti.

Dah la cara posing tak cool, lepas tu upload pula kat muka buku, blog dan sebagainya. Jenuih abg long dok pikiaq, apa yang best sangat duk pulun bergambaq sambil tunjuk middle finger depa tu? Depa ingat depa sorang ja ada middle finger.....Waalaweh, abg long pun ada gak la. Tapi, abg long punya abg long guna untuk menaip kat keybord ni ja. Tak hingin la nak posing bagai tunjuk kat dunia dengan gaya tak cool cam gitu. Dah la angpa tak menutup aurat, angpa tunjuk pula jari lagu tu. Buruk perangai bebeno. Memalukan wanita seluruh dunia ja.


Angpa tu pompuan, kena la ada tuma'ninah. Tunjukkan kesopanan dan kesusilaan angpa sebagai sri kandi. Sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehah. Kalau setakat nama ja solehah tapi perangai tak solehah ada baiknya jadi kukur kelapa, ada juga faedah. Kalau angpa nak taw, orang laki2 ni perangai buruk macam mana sekalipun depa tetap nak cari isteri yang comel akhlak dan comel fizikal. Kalau angpa peragai lagu ni sah2 la nama angpa bukan dalam list depa. Kalau pun ada dalam list, abg long berani potong kuku yang laki tu dengan angpa sama ja sespesis....ahaks..ahaks..ahaks...(gelak sopan sambil tutup mulut dengan telapak tangan)


Kalau angpa rasa middle finger angpa tu berhantu sangat, ni ha abg long nak habaq mai... middle finger abg long angpa ni lagi maha dewa berhantunya, kalau tercucuk tang mata angpa tu....Boleh bikin berjurai-jurai ayaq keluaq.

Tak comel pun angpa orang pompuan duk buat pesen lagu ni. Secara tidak langsung angpa dah merendahkan martabat kaum hawa. Abg long conteng benda alah ni bukan sebab abg long marah, tapi nasihat. 


Bukan abg long nak kondem kaum hawa, cuma abg long nak bagi peringatan bersama. Bukan takdak kaum abg long yang posing sedemikian rupa, cuma kalau orang pompuan buat lagu ni lagi la tak comel dipandang mata. Laki ka, pompuan ka, sama saja. Toksah la duk buat posing lagu ni na. 

Lain kali kalau nak lepas gian berposing angpa boleh la buat cara kucing tidoq, takpun macam siput sedut mengantuk. Abg long rasa itu lebih afdal dan berseni rasanya...Hi Hi Hi!!



NotaDiari:
Ini bukan masalah salahnya ajaran cikgu. Tapi diri sendiri yang alpa dan lupa.  Saja pilih nak jadi dunggu.

Tiada manusia yang sempurna, tapi tidak salah jika kita belajar dari kesalahan dan kesilapaan yang pernah kita lakukan. Kita kembali ke pangkal jalan, lepas tu kita teruskan perjalanan dengan nawaaitu mencari keredhaan Tuhan. 

____________________________
Sahabat mungkin juga suka baca:
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.