Disclaimer

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am dan Jenaka.

Diari Join Me | You Are My Friends

Saturday 8 September 2012

Panas! Hangat! | Gambar Blogger Fatin Liyana Dijadikan Cover E-Book Seks

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Siapa Fatin Liyana? Haaiiihh....Tipu la kalau angpa tak kenai sapa si Fatin Liyana ni. Dia kan femes satu alam maya dan alam nyata. Ala....dia kan blogger terkenal, comel dan bakal menjadi doktor. Tak kan tak kenai kot? Kalau tak kenai boleh la angpa berkenalan nanti na.

Fatin Liyana
Abg long buat entri ni bukan sebab nak tumpang kefemesan beliau taw, tapi sekadar utk meluahkan rasa yang terbuku tang jiwa. Silap kontrol leh bikin sendu melata...ceeeewahhhh, macam terjiwang pulak kang abg long ang ni ha...Ha Ha Ha!.  Sebetuinya abg long terkilan dengan  cara dan sikap sesetengah orang kita, suka memanipulasi apa sahaja untuk kepentingan diri sendiri.

Terbaru, apa yg abg long terjumpa dan terbaca ialah berkenaan gambaq Fatin Liyana ni ha yang digunakan untuk dijadikan cover E-book Seks. Abg long tak pasti pula sama ada tuan punya body tau atau tak tentang perkara ini. Kalau betui perkara ini tidak diketahui dan tidak dipersetujui oleh tuan punya body maka 'perlaku' yang mencuri gambaq beliau untuk dijadikan cover e-book tersebut sememangnya seorang yang tidak bertanggungjawab. Kot ya pun nak sangat melariskan barangan yang dijual sila la guna etika yang betui. Mintak keizinan dengan tuan punya body, lepas tu jangan pula lupa bagi royalti....barulah rezeki tu nanti di berkati.....betui dak?? Hi Hi Hi!

Fatin Liyana wif Mr.Rabbit
Tapi, kalau benda tu tak betui kesian la kat Fatin Liyana. Ingat senang ke nak capai ke tahap reputasi yang beliau miliki kini? Sesenang petik jari je gambar dan nama beliau dimanipulasi. Kejam sungguh mahkluk yang mendiami dunia ni kan?

Kekadang abg long terfikir time duk layan duk melayan blues sesorang. Susah betui bila jadi orang comel, hensem dan awesome ni. Ada je yang nak amik kesempatan. Nasib baik la abg long ang ni tak hensem dan awesome. Kalau tak gerenti depa copy and paste pic muka abg long ang ni ha taruk kat barang2 yang kalau jual gerenti macam goreng pisang panas...Ha Ha Ha!!

Kepada yang dah buat dan baru nak buat benda-benda tak best dan cool macam gambaq kat bawah ni, bawa-bawa la insaf dan muhasabah diri. Kita hidup bukan nak tongkat langit. Kalau nak juga buat, buat la dengan cara yang comel. Macam mana cara yang comel tu? Lu pikir la sendiri! Ada akai pakai, hidup jangan serabai.... 



Sahih atau sebaliknya kisah ini angpa boleh tanya sendiri Fatin Liyana kat SINI. Untuk bacaan lanjut, angpa boleh baca kisah dan kupasan isu ini di SINI.

Moral of story, kita jangan la sesuka suki ati duk upload gambaq meriah bagai kat laman-laman sesawang kerana spesis2 yang tidak bertanggungjawab bersepah sana sini.

Kepada Fatin Liyana, jika terbaca entri ini (terjah ke dia blog serabai abg long ni erk?) abg long simpati dengan kamu. Semoga kamu sentiasa dalam perlindungan Allah SWT selalu.

Kredit foto: Fatin Liyana
____________________________
Sahabat mungkin juga suka baca:
___________________________________________________________
Aku bukanlah yang terbaik di kalangan kamu. Jika kamu dapati aku berada di atas kebenaran, maka ikutilah (bantulah) aku. Dan jika kamu dapati aku berada di atas kebatilan, maka perbetulkanlah (halangilah) aku.”
-Saidina Abu Bakar as Siddiq-

1 comment:

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Diari Rahsia Jadi Jutawan

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.