AMARAN!!

BLOG Ini Mungkin Menyebabkan Ketagihan Yang Melampau. Bahan Yang Dipaparkan Mungkin Menganggu Jiwa Raga. Sebarang Salah Anggap, Kecederaan Minda Atau Komplikasi Pada Otak Disebabkan Blog Ini Adalah Tidak Dipertanggungjawabkan. Bagi Kanak² Di Bawah Umur, Disarankan Anda Melayari Dengan Ditemani Orang Yang Lebih Dewasa Bagi Mengelakkan Anda Mengalami Sindrom Parkison. (◕‿◕)☆ ™

RAMUAN BLOG - Diari, Tips, Tutorial, Petua, Photo, Cerita, Kesihatan, Pendidikan, Isu Semasa, Sukan, Politik, Info Am & SEKS.

Diari Join Me | You Are My Friends

Sunday, 20 May 2012

Hebat!!! Masih Teruna Anak Dah 14 Orang

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Seorang lelaki berusia 36 tahun dipercayai telah menjadi bapa kepada 14 orang anak walaupun tidak pernah mengadakan mempunyai hubungan seks.


Trent Arsenault yang berasal dari San Francisco mendapati dirinya dalam kedudukan yang unik selepas melancarkan laman web pada tahun 2006 di mana dia menawarkan pendermaan sperma secara percuma kepada pasangan yang tidak mempunyai anak.

Ketika diminta mengulas, dia membuat pengakuan kepada Anderson Cooper pada chatshow AS :"Saya dicipta sebagai 'penderma seksual' dan ia bermakna 100% tenaga seksual saya adalah untuk menghasilkan sperma untuk pasangan yang tidak mempunyai anak untuk mendapat zuriat. Jadi saya tidak mempunyai aktiviti lain di luar itu.

"Saya mungkin akan menjadi teruna berusia 40 tahun dan mungkin akan mempunyai lebih dari 15 orang anak",tambanya lagi.

Arsenault juga pernah bertemu muka dengan salah seorang anaknya, seorang anak perempuan yang berusia 23 bulan dinamakan Analise, untuk kali pertama.

"Saya cuba untuk tidak terlalu emosi," katanya. "Saya amat gembira bahawa dia sihat dan di rumah yang penuh kasih sayang. Saya berharap dia mempunyai gen empati dan ibu bapanya memupuk sikap yang baik padanya."

Arsenault kemudian didakwa pada Disember lalu selepas FDA menuduh beliau gagal untuk mencegah penyebaran penyakit dan mendapati beliau menyalahi undang-undang pembuatan sel-sel manusia dan menerima hukuman satu tahun penjara dan denda sebanyak $100,000.


Sumber: Abg long rembat kat SINI

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan dengan segala hormatnya untuk memberi sepatah dua kata di ruangan komen yang comei dan cool ini. Sesungguhnya komen sahabat2 adalah makanan ruji bagi seorang blogger selain ayam kentaki.

Sebarang komen adalah dibawah tanggungjawab sendirian berhad tukang komen. Sila amalkan prinsip ke-5 rukun negara ketika nak merapu-meraban di ruangan ini.

"MAJULAH BLOG UNTUK MALAYSIA"

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Diari best sepanjang zaman

DIARI PERINGATAN

Sebarang aktiviti mengcopy paste hasil contengan di blog ini adalah diHARAMkan sama sekali. Seelok dan sebestnya korang LINK kan aje entri yang pankreas korang berkenan. Tuan Punya Blog rasa itu lagi comel serta menunjukkan korang sememangnya mengamalkan prinsip ke-5 rukun negara.

TAPI, jikalau korang nak juga mencopy paste apalah daya Tuan Punya Blog untuk menghalang. Harap korang boleh creditkan atas nama blog ini.

Bukan Tuan Punya Blog mintak pendapatan dan credit telefon korang pun kan.....So, korang hormati HAK Tuan Punya Blog sebagai tuan tanah. Maka Tuan Punya Blog hargai usaha murni korang.

Teringat pesan orang lama, "Orang berbudi, Kita berbahasa..... Orang memberi, Kita merasa".

Semua gambar dalam ni adalah hak milik Tuan Punya Blog dan selainnya adalah dari google images.

Pandangan, penulisan dan omogan Tuan Punya Blog adalah bolok semata-mata, tiada kaitan dengan blog-blog yang lain kecuali dinyatakan dan diletakkan nama pemiliknya. Semuanya bersifat subjektif dan bukannya MANDATORI. Sebarang salah anggap atau kerosakkan disebabkan blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri.

Komen+saran+kritik+bolok atau nak send bolok emelkan ke amiraimanakashah@yahoo.com


Terima kasih dan selamat menyebarkan ilmu.